top of page

חרב הפיפיות של הצנזורה המדעית

ד"ר קרין פלפס, לשעבר נשיאת איגוד הרופאים באוסטרליה וחברת פרלמנט, תמכה בעבר באופן אקטיבי בחיסוני הקורונה, אולם עתה מתוודה שהיא ובת זוגה סבלו מתופעות לוואי ופגיעות קשות בעקבות החיסון נגד קורונה. היא אף מבקרת את הרגולטורים על כך שהם מצנזרים את הדיון הציבורי, וקוראת לערוך מחקרים נוספים על תופעות הלווואי של החיסון

 

בהצהרה, שהגישה לוועדת הלונג קוביד של הפרלמנט, האשימה ד"ר פלפס את הממשלה ואת הרגולטרים שהם מצנזרים את הדיון על תופעות הלוואי של החיסונים’כך מדווח אתר האינטרנט האוסטרלי, The Defender.

פלפס הצהירה בפני הוועדה הפרלמנטרית שבת זוגה, ג'קי סטריקר-פלפס "סבלה, בתוך דקות לאחר החיסון הראשון, מתגובה נוירולוגית מערכתית קשה לזריקת החיסון הראשונה של פייזר", וממשיכה לסבול מסיפטומים נוירולוגים, מתשישות ומדלקות בשריר ובעצם. גם פלפס עצמה אובחנה כסובלת מפגיעות בעקבות החיסון השני, ביניהן אפיזודות של חום גבוה, וקצב לב לא סדיר. היא אובחנה ע"י רופאים כמי שחוותה דיסוטוניה בעקבות החיסון. פלפס גם אמרה לרגולטורים שהיא "דיברה עם רופאים אחרים שחוו בעצמם תופעות לוואי רציניות ובלתי חולפות, ביניהן בעיות בלב, שגרון, תגובות אוטואימוניות ונוירולוגיות, אבל, נזקי החיסון הוא נושא שמעט מאוד אנשים בתחום הרפואה רוצים לדבר עליו".


צנזורה רגולטורית

בחודש מרץ 2021, עם תחילת קמפיין ההתחסנות באוסטרליה, הסוכנות הרגולטורית הרפואית באוסטרליה (AHPRA) והבורד הרפואי הלאומי פרסמו הודעה משותפת, המייעצת לרופאים שלא "לפגוע" בקמפיין החיסונים הלאומי. בהודעה נכתב כי "כל קידום של הצהרות נגד חיסונים או של עצות רפואיות, אשר סותרות את הראיות המדעיות הזמינות או כל ניסיון לפגוע בקמפין החיסונים הלאומי... עשוי להיות הפרה של הקוד האתי ולהוביל לחקירה ואף לנקיטת צעדים רגולטוריים". AHPAR הכחישה כי ההודעה הזו נועדה למנוע מרופאים למלא את חובתם כלפי המטופלים שלהם.

על כך אמרה ד"ר פלפס כי "הרגולטורים בתחום הרפואה צינזרו את הדיון הציבורי על תופעות הלוואי של החיסונים, תוך איום על הרופאים שלא יאמרו דבר בציבור ש'עלול לפגוע בקמפיין החיסונים של המדינה' ושאם לא ימלאו הוראה זו, יסתכנו בהשעיה או באובדן רשיון הרפואה שלהם". בכך מצטרפת פלפס למספר הולך וגדל של רופאים בעלי שם ברחבי בעולם, בהם הקרדיולוג הבריטי ד"ר אסים מאלהוטרה והאונקולוג ד"ר אנגוס דאלגליש שבתחילה תמכו בחיסונים, אך לאחר מכן התנגדו אליהם.

ראש הממשלה לשעבר של מדינת קווינסלנד, קרא להצהרה של ד"ר פלפס בפני הפרלמנט כ"נקודת מפנה", כיוון שקודם לכן, ד"ר פלפס תמכה באופן נלהב בחיסונים. כזכור, בתחילת 2020, הטילה אוסטרליה סגרים מהסוג הדרקוני ביותר. פלפס תמכה באמצעים האלה, אבל עכשיו היא קוראת לנקוט במדיניות פחות קשה ודוגמטית. "אנשים שסבלו מנזקי החיסון הם לא אנשים שמתנגדים לחיסונים, מכיוון שהם לקחו חיסון", אמרה פלפס לעיתון סידני הראלד. "הם רוצים להגן על עצמם מפני ההשלכות הרציניות של קוביד".

בהצהרה שמסרה לוועדה הפרלמנטרית, ציינה ד"ר פלפס שרבים מהסימפטומים שחווים אנשים שנפגעו מהחיסונים, דומים לתופעות שמיוחסות ללונג קוביד, וקראה לחקור את שתי התופעות, אנחנו צריכים לוודא שיהיו לנו בדיקות, ומחקרים ספציפיים, שיוכלו לקבוע בוודאות האם סימפטומים נובעים מלונד קוביד או מהחיסון נגד קוביד"

בהתאם לדיווח של הסידני הראלד, עד לסוף נובמבר 2022, הוגשו 3,100 תלונות לתכנית האוסטרלית לפיצוי נפגעי חיסונים. מתוכן אושרו 79 תביעות, בסך של 3.9 מיליון דולר אוסטרלי.

בסרטון הבא ניתן לראות כיצד שינתה ד"ר פלפס את עמדתה בנוגע לחיסונים. בפברואר 2021, שיבחה ד"ר פלפס את החיסונים, בינואר 2022 הביעה ד"ר פלפס תמיכה בסגירת בתי הספר כאמצעי למניעת הדבקה. בסוף אותה שנה, בדצמבר 2022, לאחר שד"ר פלפס ובת זוגה לקו בתופעות לוואי, שינתה ד"ר פלפס את עמדתה.


 

קרדיט תמונה:

BalanceByDeborahHutton

Vimeo, CC BY 3.0,

https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=74377063


הכתבה המלאה:

https://childrenshealthdefense.org/defender/australian-doctor-kerryn-phelps-covid-vaccine-injury/


bottom of page