top of page

"לעצור את מתן החיסונים עד לחקירת הקשר למחלות לב"

הקרדיולוג הבריטי, ד"ר אסים מאלהוטרה מתריע בבי.בי.סי על הקשר בין החיסונים לבין מחלות לב וכלי דם. צפיית חובה!

 

בקיעים ראשונים בחומת ההכחשה של הבי.בי.סי, בכל הנוגע לעלייה החדה במספר מקרי המוות העודפים בין השנים 2020-2022. הקרדיולוג ד"ר אסים מאלהוטרה, נשאל בשידור חי האם סטטינים הם הפתרון לבעיות הלב של הבריטים וניצל את ההזדמנות להזהיר את הציבור מפני הקשר בין חיסונים מבוססי mRNA לבין מחלות לב ובכלי הדם.

"יש דאגה רבה בנוגע לתמותה העודפת בתקופה האחרונה. איגוד מחלות הלב הבריטי קבע כי במהלך המגפה או מאז המגפה היתה עליה של 30,000 מקרי מוות, באופן ספציפי בגלל מחלות לב, שזה תחום ההתמחות שלי. השאלה היא מה גורם לזה. "כריס ווית'י אמר לאחרונה שזה בגלל שאנשים לא קיבלו מרשמים לסטטינים או תרופות לטיפול בלחץ דם. עם כל הכבוד לכריס ווית'י אני חושב שהוא טועה. מחקר של אוקספורד קובע כי לא חלה ירידה במספר המרשמים לסטטינים מאז שהחלה המגפה. לכן, לא סביר שזו הסיבה".

ד"ר מאלהטורה הוסיף ואמר כי "הדבר שהוא כמעט בטוח, אם תרשי לי לומר, ומה שהמחקר שלי גילה, וככל הנראה מהווה גורם תורם, היא העובדה שחיסונים מבוססי mRNA נושאים עמם סיכון לכלי הדם וללב. אני קראתי להפסקת החיסונים, עד שהדבר ייחקר. יש הרבה אי ודאות רבה כרגע בנוגע לשאלה מה גורם לתמותה העודפת".

ד"ר מאלהוטרה מעיד על היכרות קרובה עם הקשר בין החיסון לבין מחלות לב. "כפי שדווח בחדשות הבי.בי.סי בסוף שנת 2021, אבא שלי סבל מהתקף לב בבית ולאמבולנס לקח 30 דקות להגיע", מזכיר ד"ר מאלהוטרה. "כשהגיעו תוצאות הניתוח שלאחר המוות, התברר שהיתה לו מחלת לב מאוד קשה. במסגרת מחקר שערכתי, ועבר ביקורת עמיתים, קיבלו את המסקנה שלי, שהסיבה הסבירה ביותר למותו של אבי היתה שתי מנות החיסון של פייזר, שהוא קיבל שישה חודשים קודם לכן".



המראיינת שואלת, "האם הוכח באופן מדעי שחיסוני mRNA קשורים למחלות כלי דם ולב?". ד"ר מאלהוטרה: "ברפואה, ובכל מחקר שאנחנו עורכים קשה להיות לגמרי בטוח, אנחנו מחפשים הסתברויות. עכשיו יש הרבה נתונים. הנתונים האיכותיים ביותר מגיעים ממה שנקרא 'מחקר רדנומלי מבוקר'. לאחרונה פורסמה אנליזה מחדש של הנתונים, שגילתה כי הניסויים המקוריים של פייזר ומודרנה בחיסוני ה-mRNA הראו כי הסיכוי האבסולוטי לתופעת לוואי רצינית כתוצאה מהחיסון עומד על אחד ל-800. רב אלה הן נזק לכלי הדם וללב. הסיכוי ללקות באירוע מזיק ורציני בעקבות החיסון היה גבוה יותר מאשר להתאשפז בשל הידבקות בקוביד. אני חושב שהחיסון בהחלט עזר לאנשים עם סיכון גבוה, אבל עכשיו, צריכים להרגיע את הציבור שוריאנט האומיקרון לא יותר גרוע משפעת והגיע הזמן להשעות את מתן החיסונים עד שהדבר ייחקר כמו שצריך".

לא עברו מספר שעות והבי.בי.סי מצא את עצמו תחת מתקפה על כך שהרשה ד"ר מאלהוטרה להתבטא בנושא.


 

מחצ פועלת בזירות התקשורתיות והמשפטיות על מנת להפסיק את מסע ההפחדה וההסתרה.

לתרומה לחצו: עמוד תרומות מחצ


bottom of page