top of page

אחד מכל 4 אמריקאים מאמין שהוא מכיר אדם שמותו קשור לחיסון

במשרד הבריאות היו רוצים שתאמינו שגם אם אתם או הקרובים לכם חוויתם תופעת לוואי משמעותית לאחר חיסון פייזר, הרי שמדובר במקרה נדיר מאוד או שאתם בכלל מדמיינים

 

לדוגמא: למשרד הבריאות הייתה החוצפה לטעון שהפרעות מחזור מופיעות רק אצל אחת מ- 11,000 נשים מחוסנות בזמן שהסקר הטלפוני שהם עצמם קיימו לאחר הבוסטר (ולא פורסם ברבים) העיד שהשכיחות גדולה פי 1000 (!) ומחקרים שעברו ביקורת עמיתים אף הראו שכיחות גבוהה מזו.

בדוח המסכם של משרד הבריאות:


בסקר הטלפוני לאחר הבוסטר:



חברת הסקרים האמריקאית המובילה רסמוסן החליטה לבדוק את עמדות הציבור לגבי בטיחות החיסון. היא ראיינה לשם כך מדגם מייצג של 1,000 אמריקאים. התוצאות לא פחות ממדהימות: * 7% דיווחו על תופעת לוואי משמעותית. * 57% מודאגים שלחיסונים יש תופעות לוואי משמעותיות, כולל 31% המודאגים מאוד. * אחוז הלא-מחוסנים היה 32% בזמן שלפי הנתונים הרשמיים רק 8.4% מהאוכלוסייה בארה"ב כלל אינם מחוסנים. ההטייה הזו לעצמה משנה את כל הטענות לגבי יעילות החיסון במניעת מחלה קשה שכן היא מורידה את שכיחות המחלה הקשה בקרב הלא-מחוסנים כמעט פי 4, שהרי כדי להשוות מחוסנים ולא מחוסנים במטרה לחשב יעילות, מחלקים את מספר החולים קשה או המתים בגודל הקבוצות הנ"ל. ככל שהקבוצה גדולה יותר – כך המחלה הקשה או המוות מופיעים כנדירים יותר ומצבה של הקבוצה נראה טוב יותר. ושימו לב לנתון הבא:

* 28% סבורים שהם מכירים מישהו שמותו ככל הנראה נגרם מהחיסון (!). תנו לזה לשקוע....יותר מ-1 מכל 4 אמריקאים מאמין שההוא מכיר אדם שמותו קשור לחיסון. נכון שאם פלוני אלמוני מאמין שמכר שלו נפגע או נפטר מהחיסון, אין ודאות מלאה שאכן זה מה שקרה, אך האם עצם זה שאחד מכל 4 אמריקאים סבור שהוא מכיר אדם שנפטר לא מצדיק חקירה יסודית? חקירה כזו יש לדרוש מרשויות הבריאות בכל מדינה. בניגוד לתעמולת משרד הבריאות, אם אתם מכירים מישהו שלהערכתכם נפגע או נפטר מהחיסון – אתם ממש לא לבד!

 

לתמיכה במאבק מחצ לביטול חובת החיסון על תלמידי ועובדי מקצועות הרפואה: עמוד התרומה.

 

לתוצאות הסקר: https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/public_surveys/died_suddenly_more_than_1_in_4_think_someone_they_know_died_from_covid_19_vaccines


bottom of page